Kenen käsissä on brändisi tulevaisuus? (13.3.2024)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Kenen käsissä on brändisi tulevaisuus? (13.3.2024)
Taloustutkimus Lab esittää kiinnostavia näkymiä siihen, miten ihmisiin voidaan vaikuttaa arvoihin vetoamalla, sekä miten eri sukupolvien arvot eroavat toisistaan. Lisäksi kerromme, miten sekä suomalaisten arvomaisemassa että brändien arvostuksessa on maantieteellisiä eroja, joita ei kannata jättää huomioimatta. Lopuksi avaamme vielä paikkatiedon merkitystä ja hyödyntämistä brändimarkkinoinnissa – mitä mahdollisuuksia ja haasteita paikkatiedon hyödyntämiseen liittyy.
Kouluttajat: Jaakko Madetoja ja Marko Perälahti
Avainsanat: brändi, arvot, kuluttajakäyttäytyminen, sukupolvet, brändimaisema, paikkatieto, brändimarkkinointi