Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z (17.4.2024)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Reseptinä luovuus, AI, vaikuttajat ja Gen Z (17.4.2024)
Miten hyödyntää generatiivista tekoälyä markkinoinnissa? Tässä webinaarissa sukellamme aiheeseen case-esimerkin kautta. Hartwallilla AI:ta on hyödynnetty muun muassa kuluttajien osallistamisen välineenä. Uuden Cult-energiajuoman suunnitteluun osallistettiin tekoälyn avulla tuhansia nuoria aikuisia. Tiktokissa toteutetussa aktivoinnissa hyödynnettiin myös mikrovaikuttajia ja omaa, ilmaista mediaa. Lopputuloksena on kenties ensimmäinen suomalainen AI:n avulla luotu kuluttajatuote, joka saapuu kauppojen hyllyille tänä keväänä.
Kouluttaja: Misme Halonen
Avainsanat: generatiivinen tekoäly, TikTok, mikrovaikuttaja, vaikuttajat, AI, Gen Z