Kansainvälinen viestintä ja PR, osa 1 – vauhtia PR:stä (25.1.2023)
Marketing Finland Academy
Miten PR-työ voi vauhdittaa yrityksen kansainvälistymistä?
Ansaittu medianäkyvyys on yksi vahvimpia tapoja rakentaa brändiä, avainhenkilöiden ajatusjohtajuutta ja tavoittaa suurempi yleisö kuin mitä omat markkinointikanavat tavoittavat – erityisesti uusilla markkinoilla.
Yhtiön kansainvälistyessä tulee ajankohtaisesti miettiä myös kansainvälisen median roolia edellä mainittujen asioiden rakentamisessa. Mutta miten kansainvälistä PR-työtä voi tehdä niin, että sillä on mahdollisimman iso vaikutus liiketoimintaan? Miten se eroaa Suomessa tehtävän PR-työn tekemisestä? Miten sen voi käytännössä aloittaa, ja minkälaiset viestit resonoivat parhaiten kansainvälisten toimittajien kanssa?
Kouluttaja: Reetta Ilo
Avainsanat: ajatusjohtajuus, ansaittu media, kansainvälinen viestintä, kansainvälistyminen, kv-viestintä, liiketoimintastrategia, media, media, mediasuhteet, media relationship, PR, public relations, viestintä