Tehosta CX-kehitystä organisaatiossa CEM Benchmarkin avulla! (28.8.2024)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Haluatko terävöittää organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistaitoja ja pysyä kilpailijoidesi edellä? Tule mukaan webinaariimme, jossa pureudumme asiakaskokemuksen johtamisen (Customer Experience Management, CEM) osaamisen kehittämiseen ja sen merkitykseen kilpailuedun rakentamisessa. Webinaarissa keskitymme CEM-strategioiden vahvistamiseen ja tehokkaampaan resurssien kohdentamiseen. Opit, miten voit hyödyntää benchmarkkausta asiakaskokemuksen johtamistason nostamisessa. Tulokset auttavat sinua vertailemaan oman organisaatiosi aktiviteetteja muihin ja oppimaan lisää muiden suunnitelmista. CEM Benhcmark toimii tehokkaana apuvälineenä organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistason arvioinnissa ja kehittämisessä.
Kouluttaja: Sirte Pihlaja
Avainsanat: CX, CEM, asiakaskokemus, johtaminen, strategia