TikTokilla energiaa markkinointiin (19.9.2024)
Marketing Finland Academy
TikTokilla energiaa markkinointiin (19.9.2024)
Kategoria
Sosiaalinen ja muu media
TikTok mullistaa parhaillaan digimarkkinointia. Sitä käyttää lähes 2 miljoonaa suomalaista keskimäärin 100 minuuttia päivässä ja se tarjoaa ainutlaatuisia mahdollisuuksia myyntiin ja näkyvyyteen. Alusta on vuodesta 2020 eteenpäin ylivoimaisesti maailman ladatuin sovellus ja räjähdysmäinen kasvu luo kaiken kokoisille yrityksille hienoja mahdollisuuksia kehittää liiketoimintaa kustannustehokkaasti.
Webinaarissa avataan käytännönläheisesti TikTokin mahdollisuuksia liiketoiminnalle sekä sitä, kuinka lyhytvideot uudistavat tällä hetkellä markkinointia voimakkaasti.
Kouluttajat: Toni Konsti ja Victor Planson
Avainsanat: tiktok, sosiaalinen media, some, sisällöntuotanto, digimarkkinointi, liiketoiminta