Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa (4.9.2024)
Marketing Finland Academy

Datan hyödyntäminen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa (4.9.2024)
Kategoria
Analytiikka, data ja mittaaminen
Mihin kysymyksiin asiakasdata voi antaa vastauksia? Mitä tulee huomioida, kun kerätään first party dataa analysointikäyttöön ja yhdistetään dataa eri lähteistä? Mikä vaikuttaa datan laatuun ja miten sitä voidaan parantaa? Miten analytiikka jalostetaan markkinoinnin ja myynnin käyttöön?
Tervetuloa oppimaan analytiikasta, asiakasymmärryksen lisäämisestä, segmentoinnista, datan rikastamisesta sekä uuden asiakaspotentiaalin löytämisestä!
Kouluttaja: Suomen Asiakastieto
Avainsanat: data, mittaaminen, asiakastieto, analytiikka, asiakasymmärrys, segmentointi, B2C, first party data