Dynaamisen markkinoinnin setup, operointi ja mittaus (3) (24.1.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Dynaaminen markkinointi tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että mainontaa personoidaan kohderyhmän mukaan käyttäen monipuolisesti erilaisia kohdennustapoja sekä erilaisia mainosaineistoja. Tässä kolmen webinaarin sarjassa perehdymme tarkemmin dynaamisen markkinoinnin mahdollisuuksiin, sen suunnitteluun, käyttöönottoon ja mittaukseen.
Sarjan kolmannessa osassa selviää, mitkä ovat parhaat käytännöt pystyttää ja operoida dynaamista markkinointia ja mitä siinä tulee huomioida. Miten rakentaa feedit? Mitä kannattaa mitata?
Kouluttaja: Antti Ujainen, Dina Barbis
Avainsanat: digitaalinen markkinointi, dynaaminen markkinointi, Mainonnan kohdentaminen, mainonta, markkinoinnin mittaaminen, markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, markkinoinnin tulosten mittaaminen