Sisällöntuotantoon uutta otetta (6.11.2024)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Tuottaako sisällöntuotanto tuskaa? Onko tarpeena jatkuva sisällöntuotanto viiteen eri kanavaan, luovat kampanjasisällöt, päälle materiaalit markkinoinnin automaatiota varten – ja kai niitä lyhytvideoitakin pitäisi alkaa tuottaa säännöllisesti?
Sisältöjen rooli markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti. Samaan aikaan toimivaksi havaittuja käytäntöjä haastavat ostokäyttäytymisen muutos, kanavien pirstaloituminen, tekoälyn vaikutus sisältöihin ja hakukoneliikenteeseen, tarve personoinnille, keskittymiskyvyn heikentyminen ja vähenevät sisällöntuotannon resurssit. Webinaarissa pureudutaan muuttuviin sisällöntuotannon tarpeisiin.
Kouluttajat: Sami Turunen ja Anna Kurkela-Vilén
Avainsanat: sisällöntuotanto, luovat kampanjat, personointi, tekoäly, sisältöstrategia