Kurssi: Travel marketing: creativity, experience, channels | Marketing Finland Academy

  • Welcome to the webinar!

    Viime aikojen maailman tilanne on muuttanut matkailua ja matkailumarkkinointia merkittävästi ja pakottanut alan yritykset innovoimaan uusia ratkaisuja toimialan elinvoimaisuuden ylläpitämiseksi. Tässä webinaarissa saamme ideoita matkailun digikehittämiseen, vastuullisuuden huomioimiseen ja virtuaalisten elämysten tuottamiseen. Kuulemme myös, kuinka Levillä toimiva matkailuyritys on luovuuden kautta ja pienellä budjetilla tavoittanut kansainvälisiä asiakkaita ja millaisia matkailutrendejä ja etätyömahdollisuuksia löytyy Espanjan markkinoilta. Esityskielinä suomi ja englanti.

    Webinaari alkaa Marketing Finlandin Reetta Karjalaisen tervetulosanoilla, minkä jälkeen Kaisa Kosonen Visit Finlandilta esittelee matkailun digikehitystä, kestävän kehityksen ajankohtaisia teemoja ja Sustainable Travel Finland -ohjelman keskeisiä tavoitteita. Seuraavaksi Vesa Vuorinen TAMKista avaa virtuaalisten elämysten roolia matkailuliiketoiminnassa ja kansainvälisessä matkailumarkkinoinnissa osana VIRMA-hanketta. Creative travel marketing -osion aikana Agnieszka Olek ja Paul Swallow Levi Foxfiresilta kertovat, kuinka luovia matkailumarkkinointiratkaisuja voidaan hyödyntää paikallisesti, ja ohjelman päättää Julio E. Jiménez Novella Espanjan Helsingin-matkailutoimistosta käsittelemällä etätyön ja matkailun trendejä Espanjassa.

    ************

    The recent world situation has changed tourism and tourism marketing significantly and forced companies in the field to innovate new solutions to maintain the industry's vitality. In this webinar, we will get ideas for the digital development of tourism, taking responsibility into account and producing virtual experiences. We will also hear how a travel company operating in Levi has reached international customers through creativity and with a small budget, and what kind of travel trends and telecommuting opportunities can be found in the Spanish market. The webinar will be held in Finnish and in English.

    The webinar begins with a welcome address by Reetta Karjalainen from Marketing Finland. Following this, Kaisa Kosonen from Visit Finland will present on the digital development of tourism, addressing current themes of sustainable development and the key objectives of the Sustainable Travel Finland program. Next, Vesa Vuorinen from TAMK will discuss the role of virtual experiences in the tourism business and international tourism marketing as part of the VIRMA project. During the creative travel marketing segment, Agnieszka Olek and Paul Swallow from Levi Foxfires will share how creative marketing solutions can be leveraged locally. The program will conclude with Julio E. Jiménez Novella from the Spanish Tourist Office in Helsinki discussing remote working and tourism trends in Spain.