Welcome to the webinar!
Viime aikojen maailman tilanne on muuttanut matkailua ja matkailumarkkinointia merkittävästi ja pakottanut alan yritykset innovoimaan uusia ratkaisuja toimialan elinvoimaisuuden ylläpitämiseksi. Tässä webinaarissa saamme ideoita matkailun digikehittämiseen, vastuullisuuden huomioimiseen ja virtuaalisten elämysten tuottamiseen. Kuulemme myös, kuinka Levillä toimiva matkailuyritys on luovuuden kautta ja pienellä budjetilla tavoittanut kansainvälisiä asiakkaita ja millaisia matkailutrendejä ja etätyömahdollisuuksia löytyy Espanjan markkinoilta. Esityskielinä suomi ja englanti.
Webinaari alkaa Marketing Finlandin Reetta Karjalaisen tervetulosanoilla, minkä jälkeen Kaisa Kosonen Visit Finlandilta esittelee matkailun digikehitystä, kestävän kehityksen ajankohtaisia teemoja ja Sustainable Travel Finland -ohjelman keskeisiä tavoitteita. Seuraavaksi Vesa Vuorinen TAMKista avaa virtuaalisten elämysten roolia matkailuliiketoiminnassa ja kansainvälisessä matkailumarkkinoinnissa osana VIRMA-hanketta. Creative travel marketing -osion aikana Agnieszka Olek ja Paul Swallow Levi Foxfiresilta kertovat, kuinka luovia matkailumarkkinointiratkaisuja voidaan hyödyntää paikallisesti, ja ohjelman päättää Julio E. Jiménez Novella Espanjan Helsingin-matkailutoimistosta käsittelemällä etätyön ja matkailun trendejä Espanjassa.
************
The recent world situation has changed tourism and tourism marketing significantly and forced companies in the field to innovate new solutions to maintain the industry's vitality. In this webinar, we will get ideas for the digital development of tourism, taking responsibility into account and producing virtual experiences. We will also hear how a travel company operating in Levi has reached international customers through creativity and with a small budget, and what kind of travel trends and telecommuting opportunities can be found in the Spanish market. The webinar will be held in Finnish and in English.
-
Duration 1 h 45 min.