Kurssi: Vastuullisuus strategian ytimessä | Marketing Finland Academy

  • Tervetuloa webinaariin!

    Vastuullisuus on kuin monisivuinen kuutio, josta voi olla vaikea ottaa kiinni. Tässä Marketing Finlandin huippuwebinaarissa avaamme tekoja, joilla markkinoinnin ja viestinnän tekijät voivat tehdä maailmasta paremman. Alan ammattilaisena myös sinulla on käytössäsi työkaluja, joilla pystyt vaikuttamaan ihmisten asenteisiin, ihanteisiin sekä yrityksesi kuormitukseen. Tämän webinaarin tarkoituksena on antaa osallistujille kokonais- ja tilannekuva vastuullisen markkinoinnin kentästä sekä useiden case-esimerkkien kautta esitellä vastuullisuutta käytännön tekoina.

    DEI - Diversity, equality and inclusion, Will Gilroy, WFA 20 min.

    World Federation of Advertisers ja Kantar toteuttavat jo toistamiseen globaalin DEI-tutkimuksen, joka paljastaa markkinoinnin alan vastuullisuusongelmat sekä kehityskohteet. WFA:n Director of Policy and Communications Will Gilroy esittelee edellisen DEI-tutkimuksen tulokset sekä kertoo, miten markkinoinnin ja viestinnän ala voi vaikuttaa omaan tulevaisuuteensa tekojen kautta. Tämä osuus on englanninkielinen.

    Ihmiset odottavat sinulta vastuullisia tekoja, Riikka-Maria Lemminki 30 min

    Vastuullisuus lähtee kotipesän kuntoon laittamisesta, mikä markkinoinnin ja viestinnän saralla voi tarkoittaa vaikeitakin muutoksia. Riikka-Maria kertoo, millaisia asioita kansainvälisissä markkinoinnin yhteisöissä pidetään tärkeinä muutoksen toteuttamisesta sekä millaisin keinoin yritykset ovat niitä lähestyneet. Samalla nostetaan esiin myös yleisimpiä vastuullisuuteen liittyviä haasteita.

    Vastuullinen ja tuloksellinen toimistoyhteistyö, Anssi Järvinen, 30 min

    Osa vastuullisuutta on se, miten toimimme kumppaniemme kanssa. Markkinoinnin ja viestinnän alalla se myös määrittää sitä, miten onnistumme.