Kurssi: Erottuvia hyväntekeväisyyden tapoja yrityksille | Marketing Finland Academy

  • Tervetuloa webinaariin!

    Yritysten odotetaan yhä enemmän ottavan vastuuta yhteiskunnallisista asioista ja toimivan yhteiseksi hyväksi. Ulkopuolelta tulevien odotusten ja vaatimusten ohella ne todella haluavat tehdä merkityksellisiä asioita omalle toiminnalleen ja arvoilleen sopivin tavoin. Markkinoinnin näkökulmasta hyvistä teoista kertominen asiakkaille ja muille sidosryhmille on kannattavaa ja arvokasta.

    Marketing Finlandin ja Vastuullinen lahjoittaminen ry:n yhteisessä tilaisuudessa esitellään työkaluja, joita yritykset voivat ottaa osaksi vastuullisuustyönsä toteuttamista. Webinaari antaa inspiraatiota ja ideoita loppuvuoden hyviin tekoihin kaikenlaisille yrityksille.

    Tilaisuudessa käsitellään muun muassa GivingTuesdayn vaikutuksia Pohjoismaissa ja The Nordic Company Challenge -aloitetta, joka haastaa yrityksiä konkreettisiin hyviin tekoihin. Lisäksi pohdimme, miten hyväntekeväisyys voi kasvattaa myyntiä ja vahvistaa brändiä osana asiakas- ja työntekijäkohtaamisia.  Kuulemme myös #1000tekoa-kampanjasta, Suomen suurimmasta auttamisen tapahtumasta, sekä Hyvän Tekijä -yritykset® -konseptista, joka tukee lasten ja nuorten hyvinvointia.