Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Social selling (12.1.2023)

Opettaja Mia Lehto

Sosiaalisen myynnin strategiat & elementit -koulutuksen jälkeen

• Ymmärrät, mitä on sosiaalinen myynti – strategiassa sekä käytännön tasolla
• Saat vinkkejä, miten vastata asiakkaan ostokäyttäytymisen muutokseen ja poistaa kitkaa asiakkaan ostopolulta
• Tiedät, miten sosiaalista myyntiä tehdään sekä miten sosiaalista liiketoimintaa rakennetaan - ja kehitetään
• Oivallat, miten aloittaa ja miten social selling integroidaan osaksi myyntiprosessia
• Parannat myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä, arvon tuotantoa myyntiprosessissa sekä sitä, miten markkinointi tukee sosiaalista myyntiä

Koulutus sopii markkinoinnin, myynnin ja viestinnän johtotehtävissä toimiville sekä muille alan ammattilaisille.

Kouluttaja: Oona Kankkunen

Avainsanat: asiantuntijaviestintä, b2b markkinointi, brand marketing brändimarkkinointi, brändäys, content marketing, sisältömarkkinointi, marketing strategy, markkinointistrategia, myyntivalmennus, personal branding, henkilöbrändäys, sisältöstrategia, social media strategy, some-strategia, social selling

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)