Luova suunnittelu ja dynaaminen markkinointi (2) (10.1.2023)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Dynaaminen markkinointi tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että mainontaa personoidaan kohderyhmän mukaan käyttäen monipuolisesti erilaisia kohdennustapoja sekä erilaisia mainosaineistoja. Tässä kolmen webinaarin sarjassa perehdymme tarkemmin dynaamisen markkinoinnin mahdollisuuksiin, sen suunnitteluun, käyttöönottoon ja mittaukseen.
Sarjan toinen osa pureutuu luovien ratkaisujen implementointiin dynaamisessa markkinoinnissa templaten avulla. Miten templatet tulisi suunnitella ja miten se eroaa normaalista suunnittelusta? Vertailemme myös, miten tulokset eroavat ns. normaalista tekemisestä luovissa ja ylipäänsä.
Kouluttaja: Antti Ujainen
Avainsanat: digital marketing, digitaalinen markkinointi, dynaaminen markkinointi, luova suunnittelu, mainonnan kohdentaminen, mainonta