Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Dynaamisen markkinoinnin mahdollisuudet ja caset (1) (23.11.2022)

Dynaaminen markkinointi tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että mainontaa personoidaan kohderyhmän mukaan käyttäen monipuolisesti erilaisia kohdennustapoja sekä erilaisia mainosaineistoja. Tässä kolmen webinaarin sarjassa perehdymme tarkemmin dynaamisen markkinoinnin mahdollisuuksiin, sen suunnitteluun, käyttöönottoon ja mittaukseen.

Ensimmäisessä osassa käymme läpi dynaamisen markkinoinnin mahdollisuuksia ylipäänsä ja verrattuna perinteisempään digitaaliseen markkinointiin. Miten se eroaa perinteisemmästä markkinoinnista? Mihin kanaviin sopii? Mitä mahdollisuuksia avaa? Tarkastelemme myös dynaamisen markkinoinnin hyötyjä ja mahdollisia haittoja.

Kouluttaja: Antti Ujainen

Avainsanat: digitaalinen markkinointi, dynaaminen markkinointi, mainonnan kohdentaminen, mainonta

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)