Ostopolut, osa 5 (B2C) (22.11.2022)
Enrolment options
Ostopolut, osa 5 (B2C) (22.11.2022)
Teacher
Mia Lehto
Miten huolehditaan kuluttajien asiakaskokemuksesta digiympäristössä?
Kun brändin ja kuluttajan välissä on näyttö, toisinaan on liiankin helppo unohtaa asiakaskokemuksen rakentaminen. Kuitenkin brändi rakentuu kohtaamispisteissä myös digiympäristössä ja siksi jokaisen brändin kehittäjän on syytä olla kiinnostunut siitä, miten asiakaskokemus saadaan hyvään malliin myös digikanavissa.
Kouluttaja: Marika Siniaalto
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspersoona, asiakaspolku, b2b, b2c, customer experience, customer journey, asiakaspolku, myynti, ostopersoona, ostopolku, sisällöntuotanto, sisältöstrategia, strategia