Ostopolut, osa 4 (B2C) (16.11.2022)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Ostopolut, osa 4 (B2C) (16.11.2022)
Miten rakennetaan sisältöstrategia ostopersoonien avulla?
Ostopersoonatyö on jokaisen brändin elinehto. Ilman sitä on mahdotonta luoda pätevää ostopolkua, kanava- tai sisältöstrategiaa, saatikka sitten kohdennettua sisältöä tai mainontaa. Tule kuulemaan, miten sisältöstrategia ja ostopolku liittyvät toisiinsa B2C-ympäristössä. Saat monta käytännönläheistä vinkkiä omaan työhösi markkinoinnin suunnittelussa.
Kouluttaja: Marika Siniaalto
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspersoona, asiakaspolku, b2b, b2c, customer experience, customer journey asiakaspolku, myynti, ostopersoona, ostopolku, sisällöntuotanto, sisältöstrategia, strategia