Marketing Finland Academy

Kun asiakkaaksi tulee tekoälyagentti (27.5.2025)

Tekoälyagentit asiakkaana – miten markkinointi ja asiakaspalvelu muuttuvat? Tulevaisuudessa asiakkaasi voi olla tekoäly. Asiakaspalvelun ja markkinoinnin kenttä on murroksessa, kun ihmisasiakkaiden rinnalle nousee yhä useammin koneasiakkaita – tekoälyagentteja, jotka toimivat joko ihmisen puolesta tai itsenäisinä päätöksentekijöinä. Tämä webinaari auttaa ymmärtämään, mitä agenttien tekoäly (Agentic AI) tarkoittaa käytännössä ja miksi se muuttaa kaiken.

Avainsanat: tekoäly, ai, artificial intelligence, asiakaspalvelu, bot, botti, tekoälyagentti, b2b, tekoälykaksonen

Kouluttajat: Sirte Pihlaja, Shirute ja Valto Loikkanen, Digiole

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)