TV-katselun ja mainonnan uusi aikakausi (4.6.2025)
Marketing Finland Academy

TV-katselun ja mainonnan uusi aikakausi (4.6.2025)
Kategoria
Tulevat koulutukset
TV- katselun ja mainonnan uusi aikakausi - Brändin rooli tulee olemaan tärkeämpi kuin koskaan RTL AdAlliance tulee esitelmään globaalin The New Life of The Living Room 2025 tutkimuksen, jossa keskitytään erityisesti Suomen ja Pohjoismaiden vastausdataan ja löydöksiin. Tässä tutkimuksen 4. painoksessa on mukana enemmän markkinoita kuin koskaan aikaisemmin: 14 Euroopan maata, joihin on lisätty uusina Itävalta, Puola ja Sveitsi sekä Yhdysvallat.
Avainsanat: tv-mainonta, katsojakokemus, kulutuskäyttäytyminen, brändimainonta, brändi
Kouluttajat: Aki Ronkainen ja Aleksi Ylitalo, RTL AdAlliance AB