Yritysvastuuviestintä - miksi ja miten viestiä? (15.11.2022)
Marketing Finland Academy
Yritysvastuuviestintä - miksi ja miten viestiä? (15.11.2022)
Kategoria
Viestintä
Yrityksillä ja yhteisöillä on mahdollisuus erottautua edukseen erilaisilla vastuullisuusteoilla – kunhan niistä muistaa kertoa muillekin. Tehokkaalla vastuuviestinnällä voidaan rakentaa mainetta ja luottamusta niin työntekijöihin, asiakkaisiin kuin muihin sidosryhmiin.
Webinaarissa selviää, mitä on yritysvastuuviestintä, miksi sitä kannattaa tehdä ja miten yritys voi antamastaan avusta viestiä.
Kouluttajat: Pia Tornikoski, Leo Stranius, Riikka-Maria Lemminki, Katja Misikangas, Sirpa Kilpeläinen
Avainsanat: auttaminen, communication, hyväntekeväisyys, lahjoittaminen, liiketoimintastrategia, vastuullisuus, viestintä, yritysvastuu, yritysvastuuviestintä