Monikanavaisuus ja ohjelmallinen ostaminen - myyttien murto (19.8.2025)
Marketing Finland Academy

Ohjelmallinen ostaminen on vakiinnuttanut paikkansa digimainonnassa, mutta sen ympärillä riittää edelleen kysymyksiä, oletuksia ja väärinkäsityksiä. Mitä ohjelmallinen ostaminen oikeastaan on? Mitä hyötyä siitä on mainostajalle? Entä milloin se ei ole paras vaihtoehto?
Tässä webinaarissa pureudumme ohjelmalliseen ostamiseen käytännönläheisesti ja suoraan. Käymme läpi sekä perusasioita että syventäviä kysymyksiä esimerkiksi alustoihin, kohdentamisen mahdollisuuksiin sekä vastuullisuuteen liittyen. Samalla tarkastelemme alan yleisimpiä haasteita ja puhumme avoimesti niistäkin tilanteista, joissa ohjelmallinen ostaminen ei toimi toivotulla tavalla.
Avainsanat: ohjelmallinen ostaminen, monikanavaisuus, vastuullisuus, bränditurvallisuus, suoraostaminen, avoin internet, mainonnan kohdentaminen
Kouluttajat: Jenni Korhonen, Adform ja Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland