Marketing Finland Academy

GEO, AIO ja koneasiakkaat – Unohda Google, AI valitsee (21.10.2025)

Hakukoneet eivät toimi enää kuten ennen. Tekoälyhaut ja AI-agentit eivät selaa tuloksia, vaan ne valitsevat suositeltavat vaihtoehdot itse. Jos brändisi ei näy niiden ymmärtämässä maailmassa, et pääse mukaan asiakkaan päätöksiin. Oletko jo tekoälyn suosituslistalla?

Marketing Finlandin webinaarissa tekoälyn ja asiakaskokemuksen asiantuntija Sirte Pihlaja (Shirute, CXPA Finland) johdattaa sinut uuden ajan markkinoinnin ytimeen:

  • Miten Generative Engine Optimisation (GEO) ja AIO (Artificial Intelligence Optimisation) mullistavat näkyvyyden pelisäännöt ja markkinoiden bisneslogiikan?
  • Keitä ovat koneasiakkaat – ja mitä ne ostavat jo nyt?
  • Miten sisältö optimoidaan tekoälyä varten, ei vain ihmisten silmille?

Kouluttaja: Sirte Pihlaja, Shirute Oy

Avainsanat: GEO, AIO, hakukone optimointi, Google, tekoäly, Generative Engine Optimisation, Artificial Intelligence Optimisation, ai-agentti, koneasiakas

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)