Marketing Finland Academy

Back to Basics, osa 1: Markkinoinnin budjetointi (11.11.2025)

Markkinoinnin budjetointi ei ole yksinkertainen laskutoimitus – se on jatkuvaa tasapainoilua muuttujien, tavoitteiden ja resurssien välillä. Kuinka paljon markkinointiin pitäisi investoida? Mitkä ovat neljä budjetoinnin perustapaa? Miten brändin roolia perustellaan budjetissa lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteiden näkökulmasta? Entä mitä tarkoittaa, jos budjetti lasketaan “same as last year” – ja mitä mediainflaatio siihen tuo?

Kouluttajat: Jarmo Lipiäinen, Toinen PDH Oy ja Satu Laakso

Avainsanat: markkinoinnin budjetointi, budjetointimallit, brändin rooli, lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteet, mediainflaatio, perusasiat, tutkimustieto, käytännön vinkit, resurssien hallinta, strateginen kasvu

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)