Ostopolut, osa 3 (B2B) (25.10.2022)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
B2B-myynnin tuki asiakaspolulla.
Myynnin esteet, asiakkuuden kasvattaminen, jälkimarkkinointi ja lisämyynnin tekeminen ovat aiheita, jotka askarruttavat edelleen modernia B2B-markkinointia. Tässä koulutuksessa pyrimme käytännön esimerkkien avulla tuomaan yhteen perustyökalupakin myynnin tukemiseen B2B-asiakaspolulla.
Koulutuksessa tulemme käsittelemään mm. seuraavia aiheita:
• Miten löytää yhteiset tavoitteet ja KPI´t asiakaspolulle
• Mitkä ovat yleisimpiä myynnin esteitä asiakaspolulla ja miten tunnistaa ne
• Miten lähteä ratkaisemaan yleisimpiä myynnin esteitä
• Asiakkuuden kasvattamisen päästrategiat ja yleisimmät taktiikat
• Miten vahvistaa myynnin ja markkinoinnin välistä yhteistyötä käytännössä
Olet sitten markkinoinnin, myynnin tai asiakaskokemuksen kehityksestä vastaava ihminen, tämä on koulutus sinulle!
Kouluttaja: Heini Nuutinen
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspersoonat, asiakaspolku, b2b, b2c, customer experience, customer journey, asiakaspolku, myynti, ostopersoona, ostopolku, sisällöntuotanto, sisältöstrategia, strategia