Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Ostopolut, osa 2 (B2B) (11.10.2022)

Asiakaskokemuksen kehittäminen sisällöntuotannon avulla

Miten kehittää BtoB-yrityksen asiakaskokemusta sisältöjen avulla?

Differon johtavan sisältöstrategin Mira Oivan johdolla opit, miten voit kehittää BtoB-yrityksessäsi asiakaskokemusta sisältöjen avulla ja miten voit suunnitelmallisesti rakentaa asiakkaillesi osuvaa, oivaltavaa ja innostavaa asiakkuuden aikaista sisältöä, joka lopulta johtaa lisämyyntiin ja asiakkaan vahvaan sitoutumiseen.

Kouluttaja: Mira Oiva

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspersoonat, asiakaspolku, b2b, b2c, customer experience, customer journey, asiakaspolku, myynti, ostopersoona, ostopolku, sisällöntuotanto, sisältöstrategia, strategia

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)