Registreringsalternativ

Markkinoinnin budjetointi ja kilpailuetu investointina (15.9.2022)

Webinaarissa paneudutaan kahden asiantuntijan voimin siihen, miten opit mitoittamaan yrityksen markkinointibudjetin oikein, miten rakennat optimoidun markkinoinnin investoinnin liiketoiminnan tavoitteiden pohjalta, mistä markkinointibudjetti muodostuu, miten se kannattaa allokoida ja mistä kasvu tulee. Perehdymme myös kilpailuedun merkitykseen yritykselle ja sen strategialle ja siihen, miten se löytyy. Tutustumme aiheisiin myös case-esimerkkien avulla.

Kouluttajat: Jarmo Lipiäinen, Markku Vierula

Avainsanat: budget, budjetointi, budjetti, kilpailuetu, Kilpailuetu ja sen varaan rakennettu strategia, marketing budget, markkinointibudjetti, mediabudjetti

Självregistrering (Student)
Självregistrering (Student)