Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2 (21.9.2022)
Enrolment options

Markkinoinnin mittaus ja datan hyödyntäminen, osa 2 (21.9.2022)
Category
Analytics, data and measuring
Miten markkinoinnin mittaamisessa kannattaa ottaa huomioon ja miten siinä pääsee käytännössä eteenpäin. Tässä osiossa käydään läpi mitä markkinoinnin mittaaminen tarkoittaa, millaisia keinoja siihen tänä päivänä on ja sudenkuoppia kannattaa välttää ensimetreillä. Saat käytännön läheisiä vinkkejä ensiaskeleista ja erityisesti siitä, miten mittaamisen mantraa kannattaa organisaatiossa julistaa.
Kouluttaja: Mika Hyötyläinen
Avainsanat: markkinoinnin mittaaminen, Markkinoinnin mittaaminen ja tuloksellisuus, Markkinoinnin tulosten mittaaminen, mittaaminen, tuloksellisuus