Marketing Finland Academy

Saavutettavuus on brändinrakennusteko (5.6.2025)

Vain hyvä ja huono käyttökokemus jää mieleen, keskinkertainen ei kiinnosta ketään. Minkälaisen mielikuvan yrityksesi digitaaliset palvelut antavat asiakkaille? Voitko oikeasti olla jättää huomiotta ihmiset, jotka tarvitsevat saavutettavuutta, tai tarjota huonon käyttökokemuksen käyttäjillesi?

Esteettömyysdirektiivin myötä yhä useamman yksityisen sektorin yrityksen on otettava saavutettavuus huomioon palveluissaan. Mutta jopa lain ulkopuolella olevien yritysten on syytä kehittää palveluidensa käytettävyyttä ja saavutettavuutta. Hyvä digitaalinen kokemus kaikille on paitsi osa sosiaalista vastuullisuutta myös merkittävä brändin rakennusteko.

Kouluttaja: Jere Havo, Selko Digital Oy

Avainsanat: saavutettavuus, WCAG, esteettömyysdirektiivi, digipalvelulaki

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)