Tästä kategoriasta löytyvät B2B-markkinointiin liittyvät koulutukset.

 

LinkedIn is a powerful media in nowaday marketing and especially in B2B marketing it's virtue in well known.

In this webinar we dig deeply into the new ways to utilize LinkedIns' potential for your companys needs.

Speaker: Rachael Glynne

Keywords: ideas, LinkedIn

This recording is case study rich and very practical course on B2B marketing. You will be introduced how to do more focused and lead generating B2B marketing. You will obtain an understanding of the characteristics of modern business to business (B2B) marketing. The aim is to give you inspirations though different b2b marketing case studies.

Speaker: Cecilia Francolí Belinchón, Laura Pääkkönen, Leila Mojtahedi

Keywords: b2b, b2b marketing

This course aims to give you a deeper understanding of the role of various digital channels, processes of planning a digital marketing campaign and in an integrated marketing communication. You’ll get skills to build an B2B digital marketing strategy that aligns with your company’s business goals. During the course our experts share their knowledges and ideas in B2B digital marketing.

Speakers: Elena Bezborodova, Tiina Tervonen, Mick Scheinin

Keywords: b2b, digimarkkinointi, digitaalinen markkinointi, Digital Marketing, exclude-tag, yritykseltä yritykselle markkinointi

Miten brändit voivat olla osana hyväntekeväisyysjärjestöjen varainhankintaa? Miten hyväntekeväisyys ja yhteistyö eri järjestöjen kanssa vaikuttaa brändimielikuvaan ja brändin arvoon? Tässä webinaarissa käymme läpi, millä eri tavoilla yritykset ja brändit voivat toimia osana järjestöjen varainhankintaa ja tehdä hyvää samalla kasvattaen omaa arvoaan.

Kouluttaja: Laura Pääkkönen

Avainsanat: FIN, LinkedIn, personal branding, henkilöbrändäys, social media, sosiaalinen media, social selling, Twitter

This training sessions helps you to understand what is the relationship of marketing and sales funnel in B2B marketing. Siim Salme is the CEO of Fontakt Ltd that is Estonian based B2B marketing company operation globally. Siim has worked over years with different global B2B brands and shares his knowledge in this training session about traditional B2B marketing channels and targeting.

Speaker: Siim Salme

Keywords: brand marketing, brändimarkkinointi, data, digital marketing, digitaalinen markkinointi, digital sales, digitaalinen myynti, ENG, exclude-tag, marketing channels, markkinointikanavat, sales funnel, myyntiputki, social media, sosiaalinen media, targeted marketing, markkinoinnin kohdentaminen

How do meaning and purpose guide B2B marketing? How does Purpose manifest in brand operations and marketing? In this webinar, we will contemplate the significance behind B2B companies.

Speaker: Rik Haslam

Keywords: b2b, b2b Marketing Expert, brand development, brändäys, brändi, brändin kehittäminen, ENG, merkitys, purpose

This training session is diving to B2B trends and customer insight. The aim is to help you to understand how people are behaving today and tomorrow but also give you some ideas for marketing and advertising in continuously changing environment.

Speakers: Tiina Kilpelänaho, Anna Porvari

Keywords: b2b, change, muutos, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, Covid-19, digital marketing, digitaalinen markkinointi, ENG, future and trends, tulevaisuus ja trendit

Speakers: Sarah Sipilä

Keywords: alueellinen markkinointi, audio search, äänihaku, audiohaku, brand marketing, brändimarkkinointi, change, muutos, consumer behaviour, kuluttajakäyttäytyminen, ENG, FIN, future and trends, tulevaisuus ja trendit, global marketing, kansainvälinen markkinointi, local marketing, lokaali markkinointi, market analysis, markkina-analyysi, market entry, markkinoille pääsy, social selling

Markkinoinnin rooli myynnin tekijänä ja yrityksen arvon kasvattajana korostuu digitalisoituneessa maailmassa. Tämä koko päivän webinaari on tarkoitettu niille, jotka haluavat ymmärtää paremmin modernin markkinoinnin mahdollisuuksia sekä sen roolin osana liiketoimintaa. Koulutuksen aikana perehdytään case-esimerkkien kautta markkinoinnin keinovalikoimaan sekä eri kanavien erityispiirteisiin.

Kouluttajat: Ritva Seppänen, Turkka Yli-Hakala, Riikka-Maria Lemminki, Pasi Saarinen, Lari Suomalainen

Avainsanat: brand marketing, brändimarkkinointi, brand safety, bränditurvallisuus, budget, budjetti, communication, viestintä, company responsibility, customer relationship, asiakkuudet, data, digital marketing, digitaalinen markkinointiFIN, marketing technology, markkinointiteknologia, modern marketing, moderni markkinointi, sales funnel, myyntiputkisustainable, yritysvastuu