Myynnin ja markkinoinnin mittareiden ja raportointityökalujen kehittäminen (16.2.2021)
Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?
Myynnin ja markkinoinnin mittareiden ja raportointityökalujen kehittäminen (16.2.2021)
Opettaja
Mia Lehto
Myynnin ja markkinoinnin oikeanlaiset ja toimivat mittarit ovat keskeisiä kertomaan, miten olemme onnistuneet. Tässä webinaarissa asiantuntijamme antaa vinkkinsä mittarien määrittämiseen ja optimointiin sekä raportoinnin kehittämiseksi helposti ymmärrettävään muotoon. Mitä ja miten dataa kannattaa mitata? Miten kehittää raporteista ymmärrettäviä ja visuaalisia?
Kouluttaja: Tom Berg
Avainsanat: asiakasanalyysi, asiakasdata, asiakassegmentointi, CRM, mittaaminen, mittari, raportointi, segmentointi