Haluaisitko hyödyntää koko kurssitarjontaamme?

Globaali vai lokaali? (29.4.2020)

Opettaja Mia Lehto

Kannattaako globaalille markkinalle tehdä yksi yhteinen markkinointistrategia vai lokalisoida markkinointia? Osa yrityksistä antaa vapaat kädet markkinoinnin lokalisointiin paikallisille osastoille ja toiset tekee kaiken pääkonttorista käsin. Mikä strategia on toimivin ja mitä erilaiset markkinat vaativat? Mihin tarkoitukseen toimii lokalisoitu markkinointi ja milloin globaali yhtenäinen linja on tehokkaampi? Minkä kielisiä verkkosivustoja yrityksellä tulee olla ja miten eri strategiat vaikuttavat hakukoneoptimointiin? Globaali vai lokaali e-strategiassa, sisällössä, vaikuttajamarkkinoinnissa?

Kouluttaja: Riikka-Maria Lemminki, Jonna Muurinen, Ville Ahtiainen

Avainsanat: alueellinen markkinointi, audio search, äänihaku, audiohaku, content creation, sisällöntuottaminen, FIN, future and trends, tulevaisuus ja trendit, global marketing, kansainvälinen markkinointi, google shopping, local marketing, lokaali markkinointi, online advertising, onlinemainonta, search engine optimization, SEO, hakukoneoptimointi, sonic branding, äänibrändäys

Itserekisteröityminen (Opiskelija)
Itserekisteröityminen (Opiskelija)