Tästä löytyvät kaikki tulossa olevat koulutukset.

Tehosta CX-kehitystä organisaatiossa CEM Benchmarkin avulla! (28.8.2024)

Haluatko terävöittää organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistaitoja ja pysyä kilpailijoidesi edellä? Tule mukaan webinaariimme, jossa pureudumme asiakaskokemuksen johtamisen (Customer Experience Management, CEM) osaamisen kehittämiseen ja sen merkitykseen kilpailuedun rakentamisessa. Webinaarissa keskitymme CEM-strategioiden vahvistamiseen ja tehokkaampaan resurssien kohdentamiseen. Opit, miten voit hyödyntää benchmarkkausta asiakaskokemuksen johtamistason nostamisessa. Tulokset auttavat sinua vertailemaan oman organisaatiosi aktiviteetteja muihin ja oppimaan lisää muiden suunnitelmista. CEM Benhcmark toimii tehokkaana apuvälineenä organisaatiosi asiakaskokemuksen johtamistason arvioinnissa ja kehittämisessä.

Kouluttaja: Sirte Pihlaja

Avainsanat: CX, CEM, asiakaskokemus, johtaminen, strategia

Effective marketing with LinkedIn (21.8.2024)

With 1 billion members globally and 11 million in the Nordics, LinkedIn is the place for all B2B companies and many B2C companies to reach the right people at the right time with the right message.

Tune in to what the latest product updates are, what’s working and what’s not working on LinkedIn and gain insights on some hands-on tips on how to best succeed with your marketing with LinkedIn.

Speaker: Göran Sällvin

Keywords: LinkedIn, B2B, B2C, marketing, socialmedia

 

SEO 7: Linkitykset ja niiden hyödyntäminen (4.6.2024)

Tässä webinaarissa puhutaan ulkoisten sekä sisäisten linkkien merkityksestä ja niiden hyödyntämisestä hakukoneoptimoinnissa. Tarkoitus on antaa osallistujille riittävä tieto linkitysten rakentamiseen sekä kyky suunnitella linkityksiä osana hakukoneoptimointia. Asiantuntijamme käy läpi myös linkitysten teknistä puolta sekä niihin liittyviä sudenkuoppia.

Kouluttaja: Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland

Avainsanat: hakukoneoptimointi, Search Engine Optimization, SEO, SEO (Hakukoneoptimointi), hakukone, löydettävyys, verkkosivut, SEO-kirjoittaminen, sisällöntuotanto, video, animaatio, kuvankäyttö, hakusanat

Urapolut markkinoinnissa (14.5.2024)

Markkinointiala tarjoaa herkullisia näköalapaikkoja ja urapolkuja erilaisiin yrityksiin ja organisaatioihin, niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Tämän päivän webinaarissa kuulemme Duunitorin Pohjoismaiden markkinointijohtajan Saara Holman uratarinan ja opimme, mitkä tekijät ovat olleet avainasemassa hänen urapolullaan ja markkinoinnissa yleensä. Puheenvuoron saa myös uraohjaaja ja psykologi Päivi Montgomery, joka antaa sinulle parhaat käytännön vinkit oman urapolun rakentamiseen ja unelmaduunin löytämiseen.

Kouluttajat: Saara Holma ja Päivi Montgomery

Avainsanat: ura, urapolku, rekrytointi, työelämä

SEO 8: Kansainvälinen hakukoneoptimointi (30.5.2024)

Tässä webinaarissa tarkastelunäkökulmana on kansainvälinen hakukonenäkyvyyden rakentaminen. Kurssin tavoitteena on antaa osallistujille edellytykset sekä suunnitella että toteuttaa hakukoneoptimointia eri markkina-alueilla. Kurssi sisältää käytännön esimerkkejä, mutta myös strategisia näkökulmia digitaalisen näkyvyyden kehittämiseen. Suosittelemme kurssille osallistuville SEO-koulutuskokonaisuutta tai vähintään SEO-perusteet kurssia.

Kouluttaja: Riikka-Maria Lemminki, Marketing Finland

Avainsanat: hakukoneoptimointi, Search Engine Optimization, SEO, SEO (Hakukoneoptimointi), hakukone, löydettävyys, verkkosivut, SEO-kirjoittaminen, sisällöntuotanto, video, animaatio, kuvankäyttö, hakusanat

Case Lindström: Interaktiivinen unelmointihuone (5.6.2024)

Interaktiivinen unelmointihuone digitaalisen markkinoinnin välineenä asiakaspolun unelmointivaiheessa: Miten uudenlainen digitaalinen viestintäväline viedään idean ja kokeilujen kautta jatkuvaan kehitykseen.

Tutustumme tässä webinaarissa Lindström Oy:lle toteutettuun 3D Dream Room -palveluun ja kuulemme projektin taustoista sekä sen teknisestä ja visuaalisesta toteutuksesta. Projektista ovat kertomassa Lindström Oyn tulosyksikön johtaja Sami Toljamo sekä Stereoscapen luova strategi Janne Itäpiiri.

Kouluttajat: Sami Toljamo, Lindström ja Janne Itäpiiri, Stereoscape

Avainsanat: virtuaalitilat, AI, interaktiivisuus, 3D, animaatio, digimarkkinointi, digitaalisuus

Hyödyt irti ROMI-mallinnuksesta (6.6.2024)

Minkälainen markkinoinnin mittaaminen on mahdollista?

Miten mittaamista tehdään käytännössä?

Miten hyödynnät tuloksia markkinoijan arjessa?

Tässä webinaarissa Dagmarin asiantuntijat Ilkka Keskiväli ja Ville Fredrikson esittelevät erilaisia vaihtoehtoja markkinoinnin mittaamiselle. Saat tarkemmin selville, miten mittaamista tehdään ja erityisesti, miten hyödynnät sitä omassa arjessasi. Esittelemme hyödyntämisestä muutamia käytännön esimerkkejä, joista voit viedä parhaat opit omaan arkeesi. Koulutus soveltuu kaikille tuloksellisesta markkinoinnista kiinnostuneille markkinoijille.

Avainsanat: mittaaminen, data, tuloksellisuus, effectiveness, ROMI-mallinnus

 

GTM server-side – tagien hallintaa palvelinpuolella (11.6.2024)

Webinaari käsittelee Google Tag Managerin (GTM) merkitystä digitaalisessa markkinoinnissa ja keskittyy erityisesti palvelinpuolen tagien hallintaan.

Tutustumme yleistasolla Google Tag Manageriin ja sen rooliin digitaalisessa markkinoinnissa. Käymme läpi GTM:n peruselementtejä markkinointinäkökulmasta sekä palvelinpuolen tagien hallinnan merkitystä ja relevanssia markkinoijille esimerkkien kautta. Ymmärrät koulutuksen jälkeen tagien hallinnan hyödyt esimerkiksi sivuston suorituskyvyn parantamisessa ja datan tarkkuuden lisäämisessä ja osaat varautua yleisimpiin haasteisiin ja muihin huomioonotettaviin seikkoihin.

Saat opastusta käytännön tekemiseen mm. palvelinpuolen säiliön perustamiseen ja tagien määrittämiseen sekä tekniikoita ja työkaluja tagien testaamiseen ja vianmääritykseen. Tutustumme käytännön käyttötapauksiin ja tehokkaisiin toteutuksiin. Osallistujille on varattu aikaa myös kysymysten esittämiseen.

Kouluttaja: Petri Mertanen, Mertanen Analytics

Avainsanat: GoogleTagManager, tagit, digimarkkinointi, digimainonta