Tästä löytyvät kaikki tulossa olevat koulutukset.

Tervetuloa inspiroivaan webinaariin, jossa pureudumme vastuullisten digikampanjoiden maailmaan ja niiden tehokkuuteen!

Kuulet, miten vastuullisesti toteutetut digikampanjat voivat olla markkinoiden tehokkaimpia tarjoten näin kilpailuetua ja erottuvuutta muihin digivastuullisuusagendoihin nähden.

Webinaarissa Green Ad Standard esittelee ensimmäisen tieteellisen menetelmän, jolla voidaan mitata digimainonnan energiankulutusta ja hiilijalanjälkeä. Tämä uraauurtava menetelmä ei ainoastaan auta vähentämään ympäristövaikutuksia, vaan myös parantaa kampanjoiden tehokkuutta.

Hyppää mukaan webinaariin ja opi, miten voit yhdistää vastuullisuuden ja tehokkuuden digimainonnassa saavuttaen näin kestävää kilpailuetua ja parempia tuloksia!

Kouluttajat: Kai Hahl ja Matti Pärssinen

Avainsanat: digimainonta, digimarkkinointi, vastuullisuus, tehokkuus, tuloksellisuus, mittaaminen, hiilijälanjälki

Gain the insights you need to assess both new and renewing sponsorship opportunities. Learn how to measure the success of your sponsorship initiatives with key metrics and strategies. This session will also cover how to create a strong property data strategy to enhance your activation efforts and maximize the impact and ROI of your sponsorships.

Presenter: Ian Malcolm, President and CEO, Lumency Inc.

Mietitkö, miten edetä uusiin haasteiden kartoittamisessa eli työnhaussa? Pohditko miten päivittää LinkedIn-profiili niin että headhunterit & rekrytoijat huomaavat sen? Tässä webinaarissa johtajien ja C-Suiten johdon uravalmennusten tarjoajan Mariron johdon uravalmentaja Marika Råberg kertoo, miten LinkedIn on avainasemassa johtajien työnhaussa. 

Kouluttaja: Marika Råberg

Avainsanat: LinkedIn, työnhaku, asiantuntijuus, henkilöbrändi, sosiaalinen media

This session aims to present the current landscape of work and how this is evolving alongside economic and hiring trends. With focus on flexible talent and skills-centric talent models, the webinar will guide you through how to maximise business value, drive operational efficiency and maintain a competitive advantage when tapping into a freelance and contractor workforce.

Markkinoinnin ja PR-johtamisen tulevaisuus 360. Miten voit hyödyntää dataa ja trendejä voittavien markkinoinnin ratkaisujen tekemisessä? Johtava strategi Kari Tervonen Omnicom Media Groupilta luo katsauksen tulevaisuuden näkymiin evidence marketing -johtotavalla. Dataan perustuen yrityksen tapaa toimia on voitu muuttaa merkittävästi hyvin tuloksin. Millainen työtapa yleistyy seuraavan viiden vuoden aikana?

Kouluttaja: Kari Tervonen

Avainsanat: PR-johtaminen, johtaminen, evidence marketing, data

The accelerating rate of change of technology will result in even faster change in the future, meaning marketers need a robust approach of assessing technology against their needs. It’s impossible to know all the tools, so this session will cover the key questions to ask when considering a new martech tool, as well as how to research and select the right vendors. The session will also showcase the pros and cons of leasing vs owning martech tools, as well as the considerations of buying a unified stack vs self-selecting a best-of-stack.

Presenter: Jack Shearring, MediaSense, Head of Transformation, London

Production has undergone significant changes as a result of new working models and technology. Understand how regional nuance and structures influence production models in APAC, and receive best practice in driving effectiveness and efficiency across the production process.

Speaker: Rajiv Jayaraj, Principal Consultant, R3, Singapore

Tuottaako sisällöntuotanto tuskaa? Onko tarpeena jatkuva sisällöntuotanto viiteen eri kanavaan, luovat kampanjasisällöt, päälle materiaalit markkinoinnin automaatiota varten – ja kai niitä lyhytvideoitakin pitäisi alkaa tuottaa säännöllisesti?

Sisältöjen rooli markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti. Samaan aikaan toimivaksi havaittuja käytäntöjä haastavat ostokäyttäytymisen muutos, kanavien pirstaloituminen, tekoälyn vaikutus sisältöihin ja hakukoneliikenteeseen, tarve personoinnille, keskittymiskyvyn heikentyminen ja vähenevät sisällöntuotannon resurssit. Webinaarissa pureudutaan muuttuviin sisällöntuotannon tarpeisiin.

Kouluttajat: Sami Turunen ja Anna Kurkela-Vilén

Avainsanat: sisällöntuotanto, luovat kampanjat, personointi, tekoäly, sisältöstrategia

Learn the elements of a comprehensive sponsorship strategy with Lumency’s Sponsorship Blueprint. This session includes a focus on designing and executing successful omnichannel activations that align with your brand's objectives, ensuring your sponsorships deliver measurable business and brand outcomes.

Presenter: Ian Malcolm, President and CEO, Lumency Inc.

Measurement is one of the key challenges for modern-day marketers, with ever-increasing pressure to show value beyond just impressions and clicks. In a cookieless world there’s an opportunity to combine measurement methodologies to create more tailored measurement strategies, but with this opportunity brings challenges. This session will present best practice guidance on how to measure the impact of media against business outcomes by showcasing real-life measurement frameworks that are in-place at some of the world’s leading advertisers.

Presenter: Jack Shearring, MediaSense, Head of Transformation, London

Miten muutokset joustavoittavat työelämän pelisääntöjä työnantajan kannalta. Työlainsäädäntöön ja työmarkkinajärjestelmään on tällä hallituskaudella tehty ja tullaan tekemään merkittäviä muutoksia, joilla tulee olemaan olennaisia ja laajoja vaikutuksia työelämään. Toteutuessaan esitetyt muutokset muuttaisivat suomalaisen työelämän pelisääntöjä tällä hallituskaudella enemmän kuin vuosikymmeniin on tehty.

Kouluttaja: Timo Haapman

Avainsanat: työlainsäädäntö, työmarkkinajärjestelmä, työelämän pelisäännöt

Tässä webinaarissa kerromme konkreettisesti ja kattavasti, miten markkinointitoimiston toimitusjohtaja voi aktiivisesti luoda omistaja-arvoa oman roolinsa kautta.

Kouluttajat: Tuomas Paananen ja Helena Pokki-Riikkonen

Avainsanat: markkinointitoimisto, omistaja-arvo, yrityksen arvo